
Çiftlik Bank kurucusu teslim oldu
1 Temmuz 2021
Güncelleme: 2 Temmuz 2021
Türkiye'de "Çiftlik Bank" olarak bilinen saadet zinciriyle binlerce kişiyi dolandıran "Tosuncuk" lakaplı Mehmet Aydın, Brezilya'da teslim oldu.
Türkiye'de kurucusu olduğu "Çiftlik Bank" üzerinden binlerce kişiyi dolandırdıktan sonra yurt dışına kaçan ve 2018 yılından bu yana kırmızı bültenle aranan "Tosuncuk" lakaplı Mehmet Aydın, Brezilya'nın Sao Paulo kentinde Türk Büyükelçiliği'ne teslim oldu.
Aydın'ın 132 bin 222 kişiden 1 milyar 139 milyon 972 bin TL dolandırdığı belirlenmişti.
Mehmet Aydın, Interpol tarafından, "ödeme sistemleri aracılığıyla hırsızlık yapma, kooperatif kurarak insanları aldatma, suçunu finans etmek için organizasyon kurmak, taahhüt vererek toplanan varlıkları aklamak ve vergi yasanın ihlali" suçlarından kırmızı bültenle aranıyordu.
Aydın, dün teslim olacağını, Türkiye'de yargılanmak istediğini bildirmişti. Aydın, kendisinin dolandırıcılık gibi bir niyetinin olmadığını da öne sürmüştü.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Bizi Facebook'ta takip edin!
mykibris.com'u Facebook üzerinden takip edin, son paylaşımlardan haberdar olun.






























Yorum Yap
Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.Giriş yapmak için tıklayınız.
Tüm Yorumlar