
3 aylıkken ağır ihmal koşullarında hayatını kaybetmişti: Küçük bedeni 2 yıldır morgda
25 Haziran 2026
Güncelleme: 25 Haziran 2026
Güney Kıbrıs'ta Temmuz 2024'te ağır ihmal koşulları altında yaşamını yitiren 3 aylık bebeğin naaşı, aradan geçen iki yıla rağmen hala Lefkoşa Genel Hastanesi morgunda bekletiliyor.
Güney Kıbrıs'ta iki yıl önce hayatını kaybeden 3 aylık bir bebeğin cenazesi, devam eden adli süreç nedeniyle hala defnedilemedi.
Alithia gazetesinin haberine göre, Lakadamya'da Temmuz 2024'te yaşamını yitiren bebeğin naaşı, Lefkoşa Genel Hastanesi morgunda tutulmaya devam ediyor.
Bebeğin defin işleminin gerçekleştirilebilmesi için adli soruşturma ve ilgili yasal prosedürlerin tamamlanması beklenirken, yetkililer otopsi işlemlerinin tamamlandığını ancak defin izninin verilebilmesi için adli makamların süreci sonuçlandırması gerektiğini belirtti.
3 aylık bebek, Temmuz 2024'te Lakadamya'daki bir evde ağır ihmal koşulları altında bulunmuştu. Yapılan otopside bebeğin yeterli beslenmediği ve buna bağlı ciddi sağlık sorunları yaşadığı tespit edilmişti.
Otopside bebeğin yeterli beslenmediği için ciddi sağlık sorunları yaşadığı belirlenirken, polis anne ve babayı "kasten adam öldürme ve “ihmal" suçlamalarıyla tutuklamıştı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Bizi Facebook'ta takip edin!
mykibris.com'u Facebook üzerinden takip edin, son paylaşımlardan haberdar olun.





























Yorum Yap
Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.Giriş yapmak için tıklayınız.
Tüm Yorumlar